مطالب مرتبط:
 475 نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
راه اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
راه اندازی اپراتور هوش مصنوعی در کشور / GPU هایتان را با اپراتور به اشتراک بگذارید
استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه ای راه نجات کشور است
وجود 475 نقطه پرتصادف در جاده های کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 09:152024-04-28سياسي

 475 نقطه پرتصادف در راه های کشور داریم


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی می گوید؛ 32 دستگاه در حوزه پیشگیری و کاهش سوانح نقش دارند اما بحث ایمنی راهها و خودروها، همچنین آموزش و فرهنگ سازی نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید کمال هادیان فر، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی امشب مهمان برنامه صف اول شبکه خبر بود.

سوال: موضوع حمل و نقل مسئله ای است که در دهه سوم قرن بیست و یکم، از یک جایگاه کانونی برخوردار است، چهره آشنایی که سالیان دراز در حوزه حمل و نقل هم فعالیت داشتند، البته در نهاد دیگری.

حدود 4 ماه است که شما به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل منصوب شدید، پیشتر هم در فراجا، تحقیقا یک مسئولیتی در چارچوب راهور داشتید، صحبت های متعددی آن زمان می شد، چه مقدار احساس تان بر این است که ایراداتی که پیشتر در جایگاه راهور از سیستم حمل و نقل می کردید، الان قابلیت حل دارد، توسط وزارت راه و شهرسازی یا خودروسازی یا دیگرانی که در این موضوع دخیل هستند؟ هادیان فر: در مجموعه وزارت راه و شهرسازی وقتی من وارد شدم واقعا به گستردگی فعالیت های این وزارتخانه، می دانید واقعا فکر کنم دو یا سه وزارتخانه در این وزارتخانه تجمیع شده، شاید جدی ترین مسئله آن که هم در عرصه داخلی نقش آفرینی می کند در حوزه حمل و نقل، چه در ح


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - حمل و نقل - راه و شهرسازی - معاون حمل و نقل - وزیر راه - معاون وزیر راه و شهرسازی - شهرسازی
آخرین اخبار سرویس:

 475 نقطه پرتصادف در راه های کشور داریم

 475 نقطه پرتصادف در راه های کشور داریم